Cases

Et  lille udpluk af løste opgaver..
  • Afregning af CDR (Call Detail Record)

Udvikling af system til afregning af  kundens kunders telefoni forbrug. 
CDR filer modtages fra to forskellige tele-leverandører, valideres, prisberegnes og afregnes.
Prisstyring individuelt på kunde og kaldstype.  +1.000.000 posteringer pr. år

Udvikling af system til håndtering af tilbud på vitamin-og mineralblandinger til landmænd via grossister. Dynamisk generering af tilbuddet via Word skabelon. Tilbud sendt i pdf-fil på e-mail til kundes kontaktpersoner. Med status styring og autorisationer. Anvendt af 15 konsulenter og 15 back-office brugere.

  • Kontraktstyring

Udvikling af system til håndtering af kontrakter og prisaftaler af vitamin-og mineralblandinger til landmænd via grossister. Dynamisk generering af kontrakt via Word skabelon. Aftaler sendt i pdf-fil på e-mail til kundes kontraktansvarlige. Styring af udløb og genforhandling. Med status styring og autorisationer. Anvendt af 15 konsulenter og 15 back-office brugere.

  • Opgavestyring

Udvikling af system til håndtering af opgaverne i forbindelse med oprettelse af nye varer i optimeringsafdelingen. Automatiseret overførsel af data fra optimeringssystemet Agrosoft.
Med status styring og autorisationer. Anvendt af 15 konsulenter og 15 back-office brugere.

  • Oprettelse af stamdata og priser i SAP R/3

Udvikling af system til automatiseret oprettelse af nye varestamdata og priser på flere organisatoriske enheder i SAP R/3. Reduceret arbejdstid fra 4 timer til 20 min
Anvendt af 10 brugere.

  • Avanceopfølgning

Udvikling af system til avanceberegning på kontrakter, sælger, varegrupper, varenumre

  • Styring af kunde specifikke salgspriser for Eksportafdelingen.

Udvikling af system til styring af kunde specifikke salgsprislister. Kalkulation af nye salgspriser ved ændring i råvarekostpriser. Anvendt af 5 brugere.

  • Lageroptælling via 20 batch terminaler med interface til SAP R/3

Udvikling af system til styring af lageroptælling med interface til SAP R/3
Anvendt af 5 administrative brugere og 20 optællere.

  • Interim Logistik Manager i større international produktionsvirksomhed

Overtagelse af ledelsen i logistikafdeling med få dages varsel på større produktionsvirksomhed under opstart at nyt produkt. Indkøb, lager og produktion styret i SAP R/3.

  • Opbygning af logistik processer i større international produktionsvirksomhed

Udarbejdelse, forankring og dokumentation af logistik processer i produktionsvirksomhed.

  • Test af Engineering Change Management proces in Microsoft Dynamics AX

Planlægning og udførelse af test og verifikation af ny ECM process i Microsoft Dynamics AX med interessenter fra NPI, stamdata, indkøb, lager, produktion.

  • Kvalitetssikring af arbejdsinstruktioner i samleproduktion.

Ledelse af kvalitetssikringsprojekt hvor arbejdsinstruktioner (+500) afstemmes med produktionsstyklister (+4000 linjer) og produktionsrouter.

  • Validering af design- og produktionsstyklister på +20.000 linjer.

Intensivt valideringsarbejde af forskellige versioner af design- og produktionsstyklister under stram tidsplan.

Hvis du vil vide mere eller ønsker en yderligere beskrivelse af kompetencer,  kontakt Peter Godrum på telefon 2276 4094 eller email